Програми

  • Триває програма «Мультимедійності»

    Програма охоплює 4 навчальні сесії, що проходитимуть у Львові:
    I-а: 10-14 вересня; II-а: 25-28 вересня; III-я: 17-19 жовтня; IV-а: 7-9 листопада.

  • Програма майстерності радіорепортажу

    Програма охоплює:

    • Радіорепортаж. Види репортажу. Особливості та переваги;
    • Композиція. Види підводок;
    • Технологічний аспект роботи репортера. Принципи монтажу;
    • Секрети професійної кухні радіожурналістики;

  • Програма Он-лайн-майстерності

    Тривала впродовж першого грудневого вікенду 2010 року. На конкурсній основі було відібрано з 33 бажаючих 12 молодих журналістів.
    Програма охоплювала наступні напрямки:

    • Радіомовлення: принципи творення програмних продуктів, програмування.
    • Адаптація ефірного радіо до стандартів он-лайн-мовлення. Таргетування.
  • Виїзна Програма. Гори. Натхнення. Навчання!

    РадіоШкола організовує корпоративні виїзні навчання в Карпатах. Три дні активного відпочинку та навчання— запорука трьохрічної вдалої роботи команди.
    У програмі— емоційні сесії програмотворення на вершинах гір, прикладні тренінги з маркетингу на берегах стрімких річок, «школа виживання рекламного менеджера» серед диких вепрів та ведмедів, підсумковий майстер-клас біля карпатської ватри.

  • Індивідуальна Програма

    Реалізовується окремо для радіостанції (або ж групи радіостанцій, об'єднаних спільними редакціями чи власниками).

    • редакція сама визначає теми програми;
    • експерти Школи після вивчення структури роботи редакції та дослідження позиції компанії на ринку самі визначають пріоритетні напрямки навчання.
  • Екстрім-Програма

    Програма розроблена для окремих відділів радіостанцій.
    Cпрямована на:

    • внутрішню інтеґрацію колективу;
    • покращення комунікацій між керівниками та працівниками окремих відділів;
    • літньо-осінній релакс з одночасним покращенням вмінь.
  • Перша Програма

    Тривала впродовж 2009 року. На конкурсній основі було відібрано з 70 бажаючих 15 практикуючих журналістів.
    Програма охоплювала наступні напрямки:

    • Новинний продукт радіостанції. Програмування. Форма. Стиль. Мультимедійність.
    • Гарячі інтерв'ю. Прямі включення. Репортажі.
    • Ранковий ефір – флагман радіо. Авторський ранок на радіо.