Перша Програма

Тривала впродовж 2009 року. На конкурсній основі було відібрано з 70 бажаючих 15 практикуючих журналістів.
Програма охоплювала наступні напрямки:

  • Новинний продукт радіостанції. Програмування. Форма. Стиль. Мультимедійність.
  • Гарячі інтерв'ю. Прямі включення. Репортажі.
  • Ранковий ефір – флагман радіо. Авторський ранок на радіо.
  • Роль музики на радіостанціях: програмування.
  • Радіо в Інтернеті.
  • Реклама на радіо в контексті формату.
  • Як втримати аудиторію? Збільшити її об'єм та час слухабельності. Лояльність.
  • Імідж радіостанції… імідж ведучого зокрема.

Під час тематичних сесій Першої програми журналісти безпосередньо працювали над матеріалами для своїх редакцій, експериментували з формою подачі, програмуваливиходи матеріалів тощо. Відбулись виїзні сесії на українсько-польський кордон, замки Галичини тощо.
Модель навчання: лекції, дискусії, тренінги, майстер-класи (здебільшого у вихідні).

До участі в конкурсі запрошувалися журналісти з досвідом роботи в ЗМІ від 1 до 3 років. Участь у Першій програмі Школи була платною. Учасники оплачували лише – 500 грн. (+ додаткова оплата при отриманні візи до РП), решту оплат взяли на себе організатори та партнери (зокрема: проїзд та проживання). Тренінги відбувалисявпродовж квітня-липня в Україні та Польщі. Тренерами виступали українські та польські експерти, керівники електронних ЗМІ.
Відбір до Школи відбувавався у два етапи: на основі заповнених анкет (з доданим авторським матеріалом) та телефонного інтерв'ю.

Програма реалізовувалась за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні